För mycket glass?

Ibland blir det för mycket glass. Som idag.
Åt glass till frukost till min mors argsinthet. Sen åkte vi till Boden och handlade lite mat för en sådär 1100spänn och efteråt köpte hon en mjukglass till mig och en till henne.
Den var inte så god om jag ska vara ärlig. Jag ska nog inte äta mjukglass på ett bra tag nu här framöver, de förlorar som lite av sin magi när man äter en var och varannan vecka innan det ens är sommar.

Jag har inga lektioner idag, men jag måste ändå skriva en bokanalys och jag vet att jag har tjatat om det, men jag kan inte skriva en bokanalys.
Fast ju fortare den är klar, desto fortare kan jag göra ingenting.

Hustles
Hustlat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 13:01:37
URL/bloggaddress: http://fakkors.blogg.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0