Gångträning med Irina

Idag var ändå inte så jobbig som jag hade förutsett ty jag tog en liten olovlig sovmorgon i morse så jag kom inrusande precis tre minuter över nio och dom skulle just värma upp.
Det var väldigt tokigt och ganska roligt, kanske inte just den delen då man skulle stå och jucka typ men annars var det bra. Vi fick öva på att gå i takt och vända och snurra och posa och stå fint.
En del var väldigt dåliga på det där men jag tyckte det var ganska roligt. Man kände sig som värsta kungen eller nåt när man gick där i höga klackar och rak i ryggen som ett och annat stålspett.
Men efter gångträningen så gick jag till matteläraren för att få veta vad jag hade på nationella och om jag kunde sluta komma på mattelektionerna, men det fick man inte för vi skulle visst fika på nån mattelektion här framöver. Gud vad jag hatar henne. Jag hoppas att jag får nån annan lärare i Ma B.

Men åter till modevisningen.
Jag hade inget att ha till min kjol och mina byxor så jag skulle sy ett brottarlinne. Det vart mycket stressigt och jag skulle göra klart det ikväll, och det gjorde jag också. Så nu har jag inte gjort något ikväll förutom att se Gossip Girl.
Jag slutade tidigare på Hantverks och åkte bss, jag tror inte Emelie gillar mig så hemskt mycket men det struntar jag i. Jag gillar inte min klass för man måste alltid vara så jävla trevlig och inte sig själv för att passa in.
Nä, tacka vet jag bussfolket.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0