GH-pro's, Singstar och en korgsnyltning

Igår vart ganska lyckad, jag gjorde bort mig i Guitar Hero, men det var ju inte oväntat.
Jag var gravt imponerad av Isas och Luddes fingrar, dom bara whläwhläwhläh och så hade dom inte mssat en enda not på typ en minut på expert. Galet, jag satt bara och såg ut som ett fån på grund av min imponation.
När jag skulle prova så hann jag knappt med att klicka på knapparna i rätt ordning och jag klickade mest fel dessutom. Inte så jätteroligt om jag sa vara ärlig.
Däremot så var jag inte sämst i Singstar, ty det fick jag bara spö i mot Jenny. Och Hanna, men jag vann mer mot henne än hon mot mig. Så det så.
Sen vart alla less på Guitar Hero så vi gick ut och skulle spela basket. Så vi knatade upp till Jonna och snyltade på hennes korg till klockan 00.02. När vi gick förbi lekparken kunde inte 93:orna hålla sig från att glatt springa och ta varsin gunga. Till slut fick nån (Isa) den geniala idén att alla skulle sätta sig på en gunga och så skulle Oskar ta kort (för han var ändå ledsen för att Hanna hade petat han i ögat) och det vart fult.
Så gick vi in till Jenny och drack upp deras juice för det var kallt som i en frysbox men vi blev till slut bortkörda av Jennys mamma för Jenny ska spela match idag (jag tror inte Jenny hade något mot det dock). Så vi fick he oss ut i den kalla natten och stackars Ludde och Oskar skulle cykla hem och stackars Hanna skulle skjutsa Isa till Selet och sen åka hem till sig igen. Jag tror inte att som hade det varmt och mysigt precis. 


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0