Grått väder, regnkläder

Idag är det bara grått och trist, skulle gå på Myrorna men såklart så hade dom stängt.
Fast i och för sig så var det kanske bra. Jag vart inspirerad av Jonnas SQUASH-kruka
igår så jag ville också köpa gamla saker att ställa i mitt rum, men jag har nog varken
pengarna eller platsen för det. Nåväl, jag fick en mjukglass istället. Särskilt god var den
inte, jag kan gissa att det var för att den kostade 10 spänn, men skit samma...
En sak som dock är positiv är att jag lyckades charma till mig ett slingblonderings-kit
inne på ICA Maxi. Mys, mys..
Ska till Avan på möte om 80-årsjubileumet (som blir i sommar) senare idag. Ska köra
dit på min söta fjortisbil som för övrigt är riktigt dålig. De förra ägarna var inte så värst
varsamma med den, de tippade omkull den så ena blinkersen lossnade och så råkade
 de låsa in nycklarna i sittboxen så de var tvugna att klubba sönder den på sidan.
Och nu kanske ni undrar varför jag köpte den?
Jag köpte den för att den var billig och gick att köra med.
Nä, nu ska jag börja gå och leta reda på min regnjacka som jag kan behöva på hemvägen

Adjö

Hustles
Hustlat av: Kajsa

Hej!
Det skulle vara jätte snällt om du kunde gå in på min blogg och svara på 2 frågor. Jag behöver det till ett skolarbete.

Tack på förhand! =)

/Kajsa

2008-05-04 @ 15:09:48
URL/bloggaddress: http://kajsaholm.blogg.se
Hustlat av: jonna

Jag vill minsann gå på myrorna jag med, och köpa fula klänningar som man kan hoppa i vattenpölar med :)

2008-05-05 @ 07:48:37

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0