Grisen-dissare och icke-dissare

Ikväll är det LLA Liga vilket är muy rool.
Vi är arrangörer ikväll vilket är lite jobbigt, det som är positivt är att jag ska äta upp Hannas pollymuffins på vägen hem.
Dessutom är det bara exakt en vecka kvar till modevisningen och jag är en smula nervös, men det ska nog gå bra. Hoppas jag.
Jag upptäckte dessutom att mina nya skor låter nå så fruktansvärt när man går, inte när man sätter ner klacken utan när man sätter ner framfoten... Äh, dom är snygga så skit samma.
Dessutom är Hanna en sån som tittar ner i marken när jag är snäll och gör grisen åt henne. Varje gång. Till skillnad från Hanna så var Ludde snäll och så vidare och gjorde till och med grisen tillbaka, hehe. Sen glömde Hanna sin väska i bussen och Ludde vågade inte röra den för han var rädd att nån skulle tro att han var en sissyboy om han bar på en handväska. (dock kan man diskutera stavningen där.. tror jag)

Hustles
Hustlat av: jenny

haha, grisen? xD

2008-05-16 @ 15:09:02

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0