Jag känner mig litt inspirerad by Jonnan...

Jag vill också skriva vad jag drömde, bara för att det var så hemskt/fult/dumt/tokigt.

Det började med att jag och Jenny var på nåt vattenland och det var nästan helt övergivet. Sen skule jag gå till min lägenhet (för jag hade visst en sån) och där var det en helknäpp  och läskig/farlig städtant med utåtstående ögon och stor krokig näsa och på sig hade hon en plommonfärgad städrock och i handen höll hon något som var sirverfärgat. Hon var jätteläskig och försökte döda mig så jag puttade in henne i min walk-in-closet och stängde dörren. Sen skulle jag åka buss med laget för vi skulle hälsa på på Bergskolan (varför?!) när vi stog med bussen på Älvsbyns (logiskt...inte) busstation hörde man när två killar kom gående och den ena sa
"Vad var det nu hon hette? Den där snygga?" den andra svarade "Vickan". "JAA, JUSTE!" vrålade den andra. Jag vart lite olustig till mods där jag låg paralyserad på sätena längst bak i bussen. Då kommer två killar in och sätter sig på sätena näst längst bak som var vända mot mig, den ena var skitsnygg och den andra var lite normal.
Sen när vi var på Bergs så kom en tjock, korkad och äcklig svettsnubbe på ca 20 som påminde om "My name is Earl"-Earls bror, fram till mig och började tafsa på mig, jag bad honom dra åt helvete och sen började förföljelserna. Jag var förföljd av den där dumsnubben vart jag än gick så följde han efter till slut så slutade han och jag skulle gå in i min lägenhet igen. När jag kommit in hörde jag att det knackade inifrån min garderob så jag "jaa.." och öppnade dörren. Där var städtanten, arg som ett bi.
"DU TRODDE ALLT ATT DU SKULLE BLI AV MED MIG GENOM ATT STÄNGA IN MIG!" vrålade hon när hon svingade ett stort järnföremål och skulle döda mig.

Då vaknade jag med ett hemskt ryck.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0