Klädbytesproblem och en förhoppningsvis bra kväll

Jag är inte så pepp inför imorgon, i alla fall inte tiden vi ska kliva upp.
Samling halv åtta vilket innebär att jag måste kliva upp åtmistone halv sex allra senast.
Men i övrigt lär det bli skitkul medmodevisningen och allt.
Det är dock lite småstressigt ty jag är trea på ena sidan i utgång 4 och trea på andra sidan i utgång 5 och då måste jag hinna med att byta från kjol till ett par snortajta brallor bakom scenen. På genrepet så hann jag inte knäppa alla knapparna och stoppa in fickfodret ordentligt men jag får försöka byta med hon som är framför mig i fjärde utgången.

Ikväll är det möjlighet till frivillig träning i Avan men det är typ ingen som ska dit, så jag ska kanske åka till Hanna och spela mitt nya favoritspel (Guitar Hero) med henne, Oskar och möjligtvis Ludde. Men vi får se.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0