Sko, min älskade sko

Idag har dagen varit mycket dålig, det började emd att jag vaknade vid fyra av att jag inte kunde svälja för då gjorde det så infernaliskt ont i min lilla kran. Sen snoozade jag för första gången på mycket länge. Ganska så skönt men eftersom det var så ljust bakom rullgardinen och det där ljusa gillade att irritera mig med att vara ljust så var det ganska stressande att snooza.
Nåväl klev upp och kände mig för ovanlighetens skull mycket pigg på bussen och när jag satt och lallade med Hannizz och Lina. Sen var det nationella prov i matte, och det gick ju som det gick.. Men eftersom våran lärare är lustig så kommer nationella inte sänka betyget, bara höja så jag kommer ju ha kvar mitt betyg hur som helst. Tjo!
Nåväl sen hade vi data utan att jag visste om det så jag kom mycket sent till det.
Sen ville jag att Hanna skulle äta med mig men det ville inte hon, så hon och hennes vänner drog till sitt lunchhak, Bryggeriet och käkade. Skadeglad som jag är så nöjdade jag mig över att det haglade när Hanna skulle gå till Bryggeriet. Och nu i efterhand så fick jag höra att det visst haglade när hon gick tillbaka igen. HAHA!
Ajja, långt hål till halv två så jag drog till Kungsfågeln, där träffade jag Jonna och hennes Lustiga Liga. Lustigt som attans dära. Sen hade vi textil men det var inte så roligt ty vi ar tvugna att sy nå utklädningskläder till nå dagis och det är bara så trist. Jag fick sluta tidigare coh jag sprang som bara attans för att inte missa bussen. Istället vart jag nästan överkörd av den på övergångsstället.
Väl på bussen fanns Hanna och Oskar, jag dissade dom halva vägen och satt med Emelie istället. När jag satte mig med Hanna coh Oskar vart Oskar en bit sur och satte sig i hörnet och surade. Hela vägen hem.
När jag kom hem och in genom dörren låg där ett trevliger paket och lurade innanför dörren. Den var svart och vit med människor i fula halsdukar. Jag såg att där fanns något kantigt och skokartongsformat. Det visade sig att jag hade fått mina skor och min klänning hemskickad. Lycklig som jag var öppnade jag paketet coh det visade sig att de passade mycket bra. Ja, skorna och klänningen.
image29

Hustles
Hustlat av: Zanna

SNYGGT! sommrigt ;D

2008-05-13 @ 22:51:43
URL/bloggaddress: http://zazzy.blogg.se
Hustlat av: Hanna

Du är en grym människa.. Men snygga grejer har du införskaffat =)

2008-05-14 @ 15:02:09
Hustlat av: Ojnna

Du ser hemskt lång ut på den där första bilden :O Det var fint :)

2008-05-14 @ 20:42:54

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0