Slut pengar

Jag hade lovat mig själv att jag skulle vara lite återhållsam med mina pengar och inte köpa något som jag egentligen inte behövde.
Det sket sig om n nu inte hade listat ut det.

Jag klev på den tomma bussen ungefär 13.26 och så började en åka mot Luleå. I Avan hoppade någon lång typ på och började tala till mig. Eftersom jag inte hade något val eller något emot det så fortsatte jag konversationen ända till mitt resmål. Det visade sig att Ludde, Oskar och nån random skulle fara och gymma, men som man förstår så var inte det det jag skulle syssla med. Stina klev på vid deras hus och så väl inne i stan så fick jag stå och se ledsen ut utanför Gottskåpet tills jag såg en aningen förvirrad Jonna komma gående.
Hon deklarerade att hon hade nästan slagit Frida Grahn (Lulebasketspelare) medvetslös med bildörren.
Nåväl, vi gick på alla affärer vi kunde komma på bara för att Jonna inte skulle köpa något.
"Klokt" tänkte jag men tyvärr så lydde jag inte mitt eget råd utan köpte mig;

  • Tre ljuslyktor från Indiska, 25kr/st
  • En pingvintröja från BikBok, 119,50kr
  • en vit vårjacka från Vila, 200kr
  • En BABAFF-tröja från H&M herr, 98kr

Jag vet att gult inte är riktigt min färg, men eftersom det var en babaff på den så var jag ju tvungen att köpa den ^^
image15

image20


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0