Sunkig söndag

Idag har jag tänkt göra skolarbete hela dagen men det började skita sig redan i morse när jag låg i sängen och drog mig.
Jag hade även bestämt mig för att städa och byta lakan, men jag har bara vikt in alla kläder i garderoben och plockat fram nya lakan och lagt i sängen.
Jag vet inte vad det är med mig men jag ids inte göra någonting som är någorlunda viktigt. Jag tänker bara "Äh, det ska vara inne den 29:e, det är länge kvar" och så skiter jag i att göra det och går bara omkring och är sluskig.
När klockan var typ sex så var jag så arg på mig själv och mitt rum och Unbyn för det regnar bara så jag frågade Hanna om jag kunde komma och våldgästa henne. Och det kunde jag visst.
Så jag tog min fjortisbil och brassade iväg och möttes av en gällt skällande, söt liten hunn vid namn Doris.
Så spelade jag och Hanna Guitar Hero coh nu har jag klarat 8 låtar UTAN ATT FAILA! Jag kom till och med med på High Score-listan på några, haha!

Nä, nu är det nog dags att gå och bädda sängen och lägga sig och nassa lite. Jobbig dag imorron ty jag ska upp 6, skolan slutar 14, gångträning inför modevisningen mellan 15-17, direkt hem, till Avan på möte och sen på träning. SEN till slut får jag fara hem.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0