Vårruset

Igår var det ju som sagt Vårruset.
Eftersom vissa frågat så säger jag nu att det var med basketen vi sprang.
Efter loppet fick man en picknickkorg ifall man var många, och det var vi.
Jag var mycket nöjd, jag fick bästa tiden (25.26) men Isa var två sekunder efter mig och hon hade stått mycket längre bak än mig så alltså sprang hon fortare.
Nu är jag ganska sjuk och det är inte roligt.
Idag drar Jenny til España och imorron far Hannizz till Stockholmen.
Och jag är avundsjuk på de båda gynnarna, buhu.
Men jag kan ju trösta mig med att jag och Jonna ska åka till stugan istället och fiska gädda för glatta livet, och det är roligt om än kanske lite kallt. Men jag hoppas på bra väder förstår ni.

Hustles
Hustlat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan Hoppsan!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Kram!

2008-05-27 @ 10:55:52
URL/bloggaddress: http://jyees89.blogg.se
Hustlat av: Erika

bra jobbat, jag kan bara springa typ tre meter, sen blir jag anfådd.. ;)

2008-05-27 @ 11:00:41
URL/bloggaddress: http://ikans.blogg.se
Hustlat av: hanna

nej din drummel, jag far på torsdag!

2008-05-27 @ 13:26:25
Hustlat av: jenny

jag åker ju då inte idag, jag åker imorrn :P haha, bra koll där ;)

2008-05-27 @ 15:00:18

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0