Christopher Ryan är min idoooool! :P

Tjabba, tjena, hallå!

Det har blivit lite tunnt med inlägg på senaste tiden, nu gäller bättring. Jag vet att jag alltid säger så men den här gången ska jag göra slag i saken och faktiskt uppdatera oftare. Åtminstone EN gång i veckan.
Nåväl, jag har blivit lite smårisig i halsen nu på senaste tid men jag tror att jag ska försöka att dölja det för Marianne och Hasse imorron på matchen så att jag får en hel massa speltid som jag vill ha. För det är ju det vi alla strävar efter här i livet. Speltid.
Basket måste ju vara en av de bästa sakerna här i livet. Även fast det går piss ibland så finns den alltid där, tillgänglig på nåt mystiskt vis. Jag älskar verkligen den här sporten och framför allt mitt lag, ni är bäst.

Nu ska jag inte skriva något jäkla sentimentalt inlägg dedikerat till basketen och alla mina basketvänner men innan jag helt lämnar ämnet basket så ska jag berätta att jag var med Jenny och Hanna på Plannja ikväll.
Det var en synnerligen spännande match mellan Plannja och gästande Borås. Det där jäkla Borås har värvat den hemske Michael Kingma, den store spetshuvade, blondkrulliga 120-kilosklumpen till center och använde honom till fullo och Plannja höll på att förlora hela matchen och låg under hela tiden fram tills det var typ fyra minuter kvar av hela matchen och vann till slut, efter mycket spänning, med 2 poäng.

Innan matchen var jag och Jenny på stan från cirka ett till halv sex någonting, otroligt jobbigt.
Men jag lyckades i alla fall lägga vantarna på några julklappar och även lite till mig själv.
En finfin tröja från JC, tre par strumpbyxor (mörkgrå, lila och mörkblå) från KappAhl, overkneestrumpor från H&M, ett armband och örhängen från Glitter och femtio små knappar och tre stora, plus tyg till en julklänning som jag ska sy.
Den kommer förhoppningsvis bli mycket söt, sextiotalsinspirerad, kort, A.linjeformad klänning med kinakrage och knyt (rosettjafs) och som en frackgrej av spetstyg utan ärmar. Håll tummarna säger jag bara.

Nä, nu är det dags för sängen. (fast jag är jättepepp på basketmatchen imorron, mycket inspirerad)
Godnatt.


Hustles
Hustlat av: Jonna

Skulle inte du spara pengar du? Jag tycker du köper en massa saker hela tiden ju!

2008-11-28 @ 23:12:28

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0