Dundrets tränare var en argsint typ

Angående min shoppingspree igår (tänk er att jag säger detta med Dumbledoreröst), jag sparar pengar men jag behövde ju köpa julklappar och jag behövde något att ha på mig på jul och nyår och den nya tröjan var inte så dyr. Plus att jag har en hel del pengar kvar fast de ska ju räcka till ännu mer klappar i och för sig...
Nåväl, jag längtar tills jag får sy min klänning, jag är nämligen lite lur om att den kan bli redigt lyckad ty numera vet jag ju hur man ska konstruera ett enklare klänningsmönster bara sådär från tomma luften...

Matchen idag var för min del bedrövlig, det kan ha berott på att jag var ganska halssjuk men jag sa inget om det till Hasse und Marianne... Men jag spelade som en jävla kratta mest hela tiden, kanske fick sammanlagt 10-15 minuter speltid för att jag var så dålig. Och försök inte säga att jag visst var bra, för det var jag inte.
Man är inte så bra om man gör mer foul än poäng.
Det var 2,30 kvar av sista perioden ungefär då jag fick gå in.
Det var ca 1,20 kvar av sista perioden då jag fick kliva av planen ty jag hade gjort min femte foul (jag tycker ju dock att två av foulerna inte var fouler, men...). På den där minuten jag spelade hann jag dock med att göra mina enda fyra poäng och de var ganska härliga att sätta.
Men fortfarande, fem foul är fler än fyra poäng.
Fast matchen i stort var en bra historia, vi vann med 62-43

Fast nu är det fondue-dags så..
Au revoir!

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0