Så kan det gå när inte haspen är på...

Den här dagen är dedikerad åt att göra läxor och bara påta på lite allmänt sådär.
Hittills har jag åkt med mamma och pappa till Boden och handlat och kollat på våtrumsgolvmattor och väggmattor och tapeter och färg. När vi kom hem så skulle jag hjälpa pappa att dra några elkablar från Molles nybyggda hus, över vinden, in i tvättstugan (där alla våra elkablar slutligen hamnar) och där skulle jag dra fram kabeln med en tång.
Tyvärr så satt där en tejp på kablarna och just som jag drog som bäst släppte tejpen och jag stabbade mig på näsan med tången. Jag har aldrig varit med om en sådan äcklig smärta, ögonen tårades och höll på och nu har jag två fina sår placerade på höger sida av näsan.
Jag lovar att den kommer svullna upp också...

Fast nu är det nog dags att gå och skala tre kilo potatis till alla paltarna som vi ska koka.
Jo! Kom och köp palt imororn på Gymnastiken ty det är världens pangerbjudande med palt och hela köret.
HEJDÅ!


Hustles
Hustlat av: Jonas

Men min pappa var upp på gymnastiken och såg förpackade paltar från pitepalt(eller vad det nu heter) så vi trodde ni hade köpt paltz..

2008-11-16 @ 18:49:08

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0