With your tears came tears of mine

Sugarplum Fairy var underbara, helt jättekul att se faktiskt. Och Jonna, i de där 800 kronorna hade jag räknat in bussar och allt vi skulle äta också... Men hela kvällen där var helt klart värda alla pengarna.
På söndagsmorgonen stötte vi ihop med Jonas och Victor från Sugarplum Fairy och frågade om en bild.

 Synd bara att vi inte mötte David och Carl...

Nu har alltså en hel vecka passerat sedan lovet och allt har gått tillbaka till sina uppkörda hjulspår.
Jag har hunnit med att göra två prov (egentligen tre men två av dom hörde som ihop) och klarade till min stora lättnad Småföretagande-provet. Jag trodde verkligen att jag skulle köra på det för det kändes som att jag inte kunde ett skit... Men det kunde jag visst.
Idag har hittils bara varit fylld av att försöka göra en modellbild på en skjorta men jag får aldrig riktigt till ansiktet på min snubbe så att det ha inte vuxit fram något annat än ett halvtaskigt ansikte på en och en halv timme.
Och idag ska vi alltså spela mot Höken 93 och utgången av matchen är mycket oklar. De är ett mycket bra lag men jag hoppas och tror att vi kan spela lika bra och förhoppningsvis vinna.

Men nu måste jag i alla fall kila iväg och stoppa i mig något att äta så att jag faktiskt orkar med att spela.
Tjohoo.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0