Bam, bam, badamba, bamba...

Förra lördagens match vanns med stor marginal, 72-31 och alla spelade riktigt bra.
Sen gick veckan och igår tog vi skolfoto. Det vart ändå inte alltför dåligt, jag är ganska nöjd i alla fall. Möjligen vart enskildafotot ganska kasst men eftersom ifall man inte vill vara med på ett kort blir man aldrig särskilt bra så dög det ändå.

Sedan på kvällen hade Lisa coh Isa födelsedagskalas eftersom de fyllde år igår och idag. Så de fick ett par mjukisbrallor och en peelingkräm var. Det blev även en stor, svidande förlust i Othello mot Hanna för min del, men det gör inte så mycket, jag kan alltid försvara mig med att det var typ sex-sju år sedan jag spelade det sist. Sen skulle Henny och Isa prompt se Idol så jag, Jenny, Hanna, Amanda och Lisa (som tog med sig lilla, söta Grim) tog en promenad runt Bälinge. Ganska så kallt om jag ska vara ärlig.
Sammanfattningsvis så kan jag säga att det var en riktigt trevlig kväll med fruktansvärt god mat.

Och ikväll blir det film hemma hos mig, mys, mys.

Hustles
Hustlat av: emelie

ha det nra, fiin blogg förresten =)

2008-10-11 @ 11:26:54
URL/bloggaddress: http://loneley.blogg.se/
Hustlat av: Jonna

Jaa när blir det då?

2008-10-11 @ 14:55:18

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0