Halleluja for Sugarplum Fairy

I början av lovet kändes det som att det skulle vara i en evighet men nu är det inte riktigt en evighet kvar av det längre. Tiden har gått alldeles för fort för att falla mig i smaken. Hade jag fått välja så hade det varat i en vecka till, men nu är ju inte jag begåvad med det privilegiet att få sätta loven, tyvärr.
Men jag lovar, hade jag varit det hade vi alla haft längre lov.
Men i alla fall, det känns som att jag inte har gjort något den här veckan och det var inte vad jag ville åstadkomma med de här lediga dagarna. Jag ville hinna med en massa saker men hittils har jag bara hunnit med ett träningsläger, färga håret, träna och vara lite med kompisar. Dock inte så mycket som jag ville. Men ändå.
Fast det är ju trots allt en helg kvar och då minsann!
Jag ska åka med Jonna och Jenny till Umeå och gå på Popup Festival imorgon kväll. Sugarplum Fairy ska spela där och jag hoppas verkligen att dom är sjukt bra live för annars känns de där typ 800 kronorna helt bortkastade. Men de kommer att vara jättebraaaa.

 Whii


Hustles
Hustlat av: Jonna

Hur får du det till 800 kr egentligen?

2008-10-31 @ 22:15:33

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0