Long time, no see

Det ver ett bra tag sedan sist men jag funderar på att ta upp det här med bloggandet igen även om det kanske inte är så intressant att läsa. Men i alla fall.
Jag har gjort mycket sedan sista inlägget skrevs så jag kan resumera på det här sättet;
Det gick inte bra för något av de äldre lagen i Avan i BBD men jag menar... Vad tusan gör det?
Plus att det har blivit väldigt stressigt i skolan i och med att våran svenskalärare är sträng och bitchig och allmänt otrevlig mot allt och alla som är minst fem år yngre än henne och går på två ben.
Fast nog ska man klara av det, jag menar... Jag gick ju ut nian med hyfsade betyg ändå (och ettan också för den delen, men det var som inte riktigt lika jobbigt som nian).
Och så hände det lite saker däremellan fram tills att jag klev in i H&Ms butik nere i Shopping och stötte på ett gäng härliga plagg. En del visade sig vara mycket mindre trevliga än jag först trodde så jag köpte dom inte. Men tre plagg undgick inte mina modetörstande fingrar.
En svart, stickad kofta för 149 kr (har redan tre sådana i marinblått, vitt och knallrosa), ett grått ribbstickat linne för 69.50 kr och slutligen en finfin, slimmad, mellangrå trikåtröja med båtringning, 3/4-ärm och tre söta knappar på vardera axel. Tillsammans såg de alla mycket fina ut.
En annan mycket rolig sak är att jag fick veta ikväll, att vi ska åka med laget till Täby Cup som går av stapeln den 2-5 januari. Och det ska ju bli mycket angenämt att få åka dit.

Nä, nu tror jag att det börjar vara dags för mig att gå och läsa Den långa flykten som jag borde ha läst en tredjedel av (den är på 344 sidor, jag har läst 37) vid det här laget. Sååå...
Arrivederci.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0