Substitutionsmetoden

Det här med att gå i skolan är lite småjobbigt ibland.
Som idag då vi hade matte. Sista lektionen på dagen och man är hungrig plus att våran lärare inte är den allra bästa på att förklara. Faktum är att hon faktiskt inte riktigt kan förklara VARFÖR och NÄR man ska göra något på ett visst sätt. Så jag klarade inte av att räkna ut det som hon så inbilskt hade ritat upp på tavlan coh förklarat så luddigt att till och med en dammtuss skulle bli avundsjuk.
Så jag vart arg på henne och sket i att försöka utan väntade på att Jonna eller Ludde eller Lina skulle kunna hjälpa mig. Som tur var satt Ludde på bussen men han var inte så mycket bättre än mig men till slut kom jag (Ludde efter att vi hade kört sten, sax, påse om det) på hur man skulle göra och allt var frid och fröjd.

Det här var ett redigt fulr och onödigt inlägg, men jag har inget annat att göra.
Au revoir.


Hustles
Hustlat av: Jonna

blev inte ludde lite avis också? :P

2008-10-16 @ 12:03:14

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0