And the heat in the night is not like before, it's so cold...

Jag har alltid tänkt att jag är en sådan människa som inte är menad att ha en pojkvän att mysa med och jag har som aldrig saknat det heller, men nu hade det faktiskt varit otroligt mysigt att ha någon.
Nog för att jag klarar mig, men håll med om att det faktiskt vore väldigt trevligt.
Men just nu känns det som att ingen skulle vilja ha mig.
Nämen nog om mina triviala miserabelheter.

Imorgon åker i med laget till Svanstein på träningsläger vilket ska bli roligt. Likaså matchen mot Kuivakangas på söndag också. Jag hoppas ju dock att vi inte behöver åka hem tidigare och spela mot BG med Sunderbyn.
Jag tycker inte om att spela med dom för att en del är så förbannat dryga och "åååh-jag-är-så-jävla-bra-och-tro-inte-att-du-kan-mäta-dig-med-mig!" och så vidare. Dom tränar med oss på måndagar med våran tränare som tränare och en viss spelare från Sunderbyn är värst, skällde ut Lina efter noter. Det är dålig stil med tanke på att hon inte heller är så fruktansvärt bra alltid.

Men nu kanske det är dags att gå och packa klart det som kan tänkas behöva packas idag.
Godnatt/Hejdå.


Hustles
Hustlat av: Jonna

Jag vill inte ha nån, tror jag :S

DU kan ta den där småfulsöte pojken som går teknik! :D han där som är typ inte kort men inte så lång heller. Han är kär i dig :)

2008-10-24 @ 23:00:52

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0