Wohooo

Jag kan ju berätta att gårdagen var riktigt lyckad även om det skedde några smärre missöden.
Hanna, jag, Lisa och Amanda (som var Isa då) spelade med Sunderbyn mot IKSU Umeå.
Till att börja med var bussresan lite långsam men vi var till slut framme i Umeå vid hallen där Avans 96- och 93-killar skulle spela. De mindre killarna hade första matchen. Under tiden som de spelade gick Hanna, jag och några av killarna in till stan för att löpa lite mat att spisa som lunch. Först hittade vi inget ICA eller Konsum eller nåt men till slut kom vi in till centrum men vi hittade fortfarande ingenstans att köpa se livsmedel vi så gärna ville ha. Efter ett bra tag hittade vi trots allt ett Hemköp.
Eller i alla fall en Hemköp-skylt men ingenstan att gå in. Helt plötsligt dyker en snäll tant upp och upplyser oss om att vi bara behövde gå runt hörnet där borta för att komma dit. Och så gjorde vi.
Sen fick vi brått och var tvugna att ila tillbaka till Hagahallen för att hinna med att förtära maten som vi inhandlat innan vi skulle dra vidare till IKSU Sportscenter där vi skulle spela. Men när vi åkte iväg med bussen hittade chauffören inte dit til en början men efter att ha konsulterat sin GPS så insåg han att han var tvungen att köra tillbaka en bra bit så det gjorde han och vips så var vi framme vid det gigantiska huset som hette IKSU Sportscenter.
Där inne var alla förvirrade och vi gick runt i Kaningångarna och kollade in i London, Manchester, Las Palmas och så vidare men ingenstans fanns en basketplan att finna. Til slut frågade vi i receptionen och vi fick veta att det var dubbelbokat så vi skulle få spela en timme senare.
Vi vart alla ganska skraja för Umeåspelarna ty de såg mycket starka och vältränade ut. Bra helt enkelt.
På matchen visade det sig att de var vältränade men urkassa på att skjuta så vi vann med 40-37.

Hustles
Hustlat av: Jonna

Min syrra tränar ju på IKSU, jag tror jag vet vart det är. Men jag visste inte att ni skulle dit, va roligt :D

2008-10-14 @ 08:34:23

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0