Förkylning och kalasiskt

Host, host, host!
Det är så det låter just nu ty min förkylning verkar ha fått en uppsving för igår då jag och Lisa satt ute med Amanda och försökte få stackarn att andas normalt igen.
Hon fick andningsproblem på träningen så vi gick ut och la henne på en bänk och hoppades på att hon skulle sluta. Tur att hennes föräldrar är läkare och de kom och hämtade henne sen.

Annars så lever jag rätt stillsamt, inget särskilt händer om man bortser från imorron.
Då ska jag bjuda på födelsedagsmiddag men oturligt nog så kan några inte komma (vi gillar inte Aldrin, hint, hint) vilket jag finner väldigt tråkigt.
Nåväl, det börjar nog vara dags att avrunda så...
Over and out

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0