Presentöppnarhimlen

Det var en rolig kväll igår kväll.
Jonna, Lina, Hanna, Ludde och Oscar kom och åt middag och spelade spel hela kvällen.
Jag och Hanna vann i Pictionary med pytteliten marginal, Lina och Jonna var hack i häl.
Efter att Lina och Hanna åkt hem spelade vi resterande Trivial Pursuit i lag. Pinsamt nog vann inte jag och Jonna, haha.
När Oscar och Ludde hade vunnit vart jag arg och skickade hem dom... Nä, så illa är det inte, utan de åkte hem av egen vilja och för att klockan var sent.
Så fick jag ju förstås presenter också (vilket var väldigt roligt, hehe)...
Av Lina fick jag en växt gjord av en honungsmelon, 17 st tandpetare och 17 st godisjordgubbar och som jord hade den kinapuffar tror jag bestämt. Väldigt fiffigt. Av henne fick jag dessutom en fin choklad-gingerbread-man från Shrek som hon hade gjort själv, inslagen i en liten pappbox. Plus ett fint kort som hon hade pysslat ihop helt själv det med.
Av Jonna fick jag en jättefin mörkgrå T-shirt med rosa tryck i form av höghus, en bergsprängare och en katt plus ett par jättefina örhängen i svartlackad metall (dom kommer användas flitigt kan jag säga).
Av Oscar fick jag Burnout 2: Point of Impact (jag är nöjd, nöjd, nöjd) även fast jag hade sagt åt honom att han inte fick köpa nåt dyrt. Sen vet jag inte om det var av honom eller Ludde jag fick en lustig liten vattenflaska som var röd och prydd med texten "VIKTORIA" men den var åtminstone lustig.
Av Hanna fick jag ingenting men hon bedyrade att jag kulle få något någon gång, så vi får se vad det blir hehe.

Nåväl, tack så mycket för presenterna och en trevlig afton.
Vickan.

Hustles
Hustlat av: JOnna

MEEEEEN, det är väl inte för kallt att ha leggings på sig nu?

2008-09-09 @ 20:42:13

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0